سوالات متداول

وارد سایت آنتیک لایف شوید. روی گزینه سفارش‌های من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات می‌توانید سفارش خود را ببینید. می‌توانید در این قسمت روند آماده‌سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

آنتیک لایف دارای نماد اعتماد از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی است که در انتهای سایت میتونید مشاهده کنید.

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید. میتوانید برای مشاهده روند لغو سفارش به توضیحات تکمیلی مراجعه کنید.

هزینه ارسال بر اساس شیوه ارسال و وزن مرسوله متفاوت است و در زمان ثبت سفارش نمایش داده می شود.

شما میتوانید از طریق فرم درخواست مرجوعی در حساب کاربری، صفحه تماس با ما و تلفن درخواست خود را ثبت نمایید.

برای افزایش سرعت پاسخ گویی به مشتریان با دریافت کد سفارش این امکان رو ایجاد کرده که بتونید در زمان کمتری به نتیجه مورد نظر خود برسید.

امروزه توجه به کیفیت کالا از مهمترین وظایف فروشندگان کالا است و خدمات پس از فروش ضامن حفظ این کیفیت می باشد.
در همین راستا شرکت آنتیک لایف  مفتخر به ارائه سرویس در اسرع وقت به مشتریان گرامی می باشد.

سیستم هوشمند آنتیک لایف، پس از بررسی حساب کاربری در صورتی که مالک آن مشتری جدید باشد خودکار اعمال می نماید.

شما میتواند وارد پروفایل خود شوید و از قسمت سفارشات تحویل شده، فرم درخواست را تکمیل کنید.

سوالات متداول

پاسخ سوالتان را پیدا نکردید؟

تماس با ما

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.